Ledenpas Stichting Handboekbinden

In 2016 introduceerde de Stichting Handboekbinden een persoonlijke ledenpas voor de leden/donateurs. Ook in 2017 ontvangen alle leden/donateurs de nieuwe ledenpas op naam.

Deze pas is een jaar lang geldig en geeft voordeel bij diverse aangesloten organisaties en natuurlijk bij de Stichting Handboekbinden zelf. Zo krijgt u voorrang of korting bij inschrijving of korting op cursussen. Ook bij aanschaf van materiaal en gereedschap geven aangesloten bedrijven op vertoon van de pas korting. Een aantal bedrijven geven zelfs korting via hun webshop.

Een overzicht van de aangesloten bedrijven vindt u onderaan dit bericht.

U heeft nog geen ledenpas?
Donateurs hebben de pas eind december gekregen bij het tijdschrift “Handboekbinden’, no.4-2016 als onderdeel van de brief met het betalingsverzoek voor 2017. Nieuwe leden/donateurs krijgen de pas automatisch thuis. Mocht u de pas gemist hebben neemt u dan even contact op.
Geen lid/donateur? U kunt lid/donateur worden door uw naam en adres te mailen naar info@stichting-handboekbinden.nl o.v.v. ‘nieuw(e) lid/donateur’. U ontvangt dan voortaan automatisch 4x per jaar het tijdschrift ‘Handboekbinden’ en de ledenpas thuis. U krijgt voorrang bij lezingen, excursies en SHB workshops en natuurlijk korting bij onze activiteiten en producten. Leden/donateurs betalen 33,50 per jaar na ontvangst van een betalingsverzoek.

aangesloten organisaties en bedrijven

voor + voorrang bij inschrijving | % = korting | act = attentie | www = ook geldig in wegwinkel | beurs = ook geldig op beurzen

• Stichting Handboekbinden | Dr. L.J. Rogierstraat 88, 2552 LB Den Haag | www.stichting-handboekbinden.eu | voor, %, www, beurs

Leveranciers

Atelier Lenneke Saraber / Goedesierpapier | Venestraat 18, 8261 KE Kampen | www.lennekesaraber.nl | www.goedesierpapier.nl | voor, %, www, beurs
Boekbinderij Toon van Camp | Begijnenvest 10, 2000 Antwerpen, Belgie | www.boekbinderij-vancamp.be | %
Boektotaal | Woldpromenade 32, 8331 JH Steenwijk | www.boektotaal.nl | % via stempelkaart
Damen / Papier-Royaal | Noordeinde 186, 2514 GR Den Haag | www.papier-royaal.nl | %, www >30,= 5%, >60,= 7,5%
De Kartonnerie | Abrikozenstraat 77, 2564 VM Den Haag | www.dekartonnerie.nl | att. bij maatwerkproduct
De Kwast | Vughterstraat 81, 5211 EZ ‘s-Hertogenbosch | Molenstraat 25, 5341 GA Oss | www.dekwast.nl | 10%
Kashmir Heritage | Postbus 2226, 3800 CE Amersfoort | www.kashmirheritage.nl | att, www
Lidy Schoonens Boeken | Joh. Van Oldenbarneveltlaan 45, 2582 NJ Den Haag | www.lidyschoonensboeken.nl | speciale aanbiedingen
Louet BV | Kwinkweerd 139, 7241 CW Lochem | www.louet.nl | 10 % , www
Mary Koperdraat Kalligrafie | Blankvoorn 3, 3824 JW Amserfoort | www.kalligrafie.nl | 10%
Mijn-eigen.nl | Gestelsestraat 238, 5654 AM Eindhoven | www.mijn-eigen.nl | 10% op handgeschept papier
Stichting Lettergieten | Jacobus van Wartstraat 53, 1551 CJ Westzaan | lettergieten.nl | att
Tine Noreille | Ieperstraat 11, 8830 Hooglede, België | www.tinenoreille.be | at
De Papierderij | Leo Hoegen | Sweden van Zuylenweg 32, 3553 HG Utrecht | www.papierderij.nl | %, www, beurs

Workshops en cursussen

Atelier C | Caecile Cnoops | W. Koopsweg 49, 7957 BR De Wijk | www.atelier-csc.nl | %, www, beurs
Atelier Lenneke Saraber / Goedesierpapier | Venestraat 18, 8261 KE Kampen | www.goedesierpapier.nl | www.lennekesaraber.nl | voor, %, www, beurs
Boekbindatelier “Deel 52” | Annebet Tannemaat | Geldereschweg 52, 7104 AK Winterswijk Meddo | www.deel52.nl | att
Boekbindcollectief DE AAR | Renée De Gent | Zagerijstraat 42, 3600 Genk, België | www.de-aar.be | voor, att
Boekbinderij Papyrus | Wilma van Driel | Frambozenweg 173, 2321 KB Leiden | www.boekbinderij-papyrus.nl | voor, %, beurs
Boekbinderij Toon van Camp | Begijnenvest 10, 2000 Antwerpen, België | www.boekbinderij-vancamp.be | %
Boektotaal | Woldpromenade 32, 8331 JH Steenwijk | www.boektotaal.nl | % via stempelkaart
Jaap Boerman | Linde 5, 2925 CE Krimpen aan den IJssel | e-mail: boerm354@planet.nl |
Kaft en Kartonnage | Françoise Vogelenzang | Tappersweg 59, 2031 ET Haarlem | www.kaftenkartonnage.com | voor, att
Pagina 1 Handboekbinderij | Hans Zegveld | Koninginnelaan 235, 6542 ZR Nijmegen | www.pagina1handboekbinderij.nl | voor, %, att.
PapierRivier | Saskia en Karin Jansen | P.H. Frankfurthersingel 228, 1060 TP Amsterdam | www.facebook.com/PapierRivier | voor, %
De Papierderij | Leo Hoegen | Sweden van Zuylenweg 32, 3553 HG Utrecht | www.papierderij.nl | voor, %
Pro-book | Pascalweg 8, 8013 RC Zwolle | www.pro-book.nl | voor, gratis workshop
PP Consulting | Mieke Veerkamp | Het Pompje 8, 7364 AN Lieren | www.miekeveerkamp.nl | %