SHB Lezing Geert van Daal en workshop ‘’Maak je eigen boek op” door Pro-book | 26 november Den Haag.

Nog maar enkele plaatsten beschikbaar, geef je snel op!

In het tijdschrift Handboekbinden 2016-3 is in de rubriek ”Verwacht” reeds gemeld dat de Stichting Handboekbinden een dubbelprogramma aanbiedt in het Museum Meermanno in Den Haag.

De boekmakers van Pro-book in Zwolle verzorgen een presentatie om te helpen bij het opmaken van een boek in Word zodat u uw eigen katernen kunt printen. Zij geven tips om het eigen boek vorm te geven en behandelen praktische zaken zoals het instellen van marges, het invoegen van afbeeldingen en het opmaken van een eigen omslag.Geert van Daal zal een lezing geven over de Franse band. Techniek en verzorging komen aan bod en aan de hand van beelden en voorbeelden wordt een indruk gegeven van de mogelijkheden die deze techniek biedt.

Plaats: Museum Meermanno | Prinsessegracht 30, 2514 AP Den Haag | www.meermanno.nl
Tijd: zaterdag 26 november De workshop van Pro-book vangt aan om 13.00 uur en zal een uur tot anderhalf uur duren. Om 15.00 uur start dan de lezing van Geert van Daal ook ongeveer een uur durend.
Kosten: De deelname aan een of beide onderdelen is gratis doch wel dient de toegang tot het museum betaald te worden tenzij gebruik gemaakt kan worden van de museumjaarkaart.
Aanmelden: Meld u uiterlijk maandag 21 november aan op: info@stichting-handboekbinden.nl o.v.v. ‘Excursie Meermanno’