Jubileumboek in losse katernen

De Genkse Vereniging van Boekbinders & viert in 2018 haar vijftienjarig bestaan. De vereniging wil dit heuglijke feit gedenken en vieren, hoe kan het ook anders, met de uitgave van een boek in losse katernen. De lustrumcommissie heeft besloten een “ABCDarium Boekbinden” samen te stellen. In dit ABCDarium worden een aantal begrippen van het boekbinden beschreven. Het formaat wordt 21 x 14 cm. Ook worden schutbladen meegeleverd die voorzien zijn van een fraaie compositie van de sierletters van Anneke Linssen. Het papier is Conqueror gevergeerd gebroken wit 100 grs en de letter Georgia. De prijs van de losse katernen is vastgesteld op € 25,- bij afhalen en op € 32,50 bij postbezorging. De oplage bestaat uit 75 genummerde exemplaren. De boekbanden worden tentoongesteld in Vlaanderen en Nederland op nog nader te vermelden plaatsen.

Bestellingen kunnen worden gedaan per brief of e-mail onder vermelding van het gewenste aantal exemplaren en uw volledige naam en adres én e-mailadres. U krijgt dan spoedig bericht over de wijze van betalen. Bestellingen a.u.b. richten aan: Harrie Knoors, Kruisbroedersweg 10, 6041 PM Roermond of per e-mail: harrieknoors@home.nl